søndag 24. oktober 2010

Slik så vi ut....!


I over et halvannet år har jeg vært en anonym blogger og kvinnen bak DRØMMEDAGEN.
Jeg lovet dere at om jeg rundet 10.000 lesere, skulle jeg vise dere våre bryllupsbilder! Etter å ha skrevet mangt og meget om andres kjoler, pynting, stæsj etc, er det nå en glede å vise dere min drømmekjole fra MAGGIE SOTTERO.

Kjolen heter "Caleigha" og er i ivory. I ørene har jeg THOMAS SABOs hjerteformede ørepynt ("something borrowed etter min forlover...), på føttene har jeg mine elskede JIMMY CHOO's som jeg kjøpte i Barcelona tidligere i år. Tiara og slør er fra brudesalongen hvor jeg kjøpte min kjole (AnnaBee Brudespesialisten i Drammen). Min giftering er fra OLE LYNGGAARD og heter LOVE YOU, mens min mann har en enkel giftering fra LYKKERINGENE. Han giftet seg i smoking fra PRADA og smokingsko fra PATRIZIA PEPE.

Takket være NORDSTRANDSFOTOGRAFENE og Rolf Einar Reinhardsen fikk vi foreviget dagen med disse bildene (...og 450 til...!). Han har vist profesjonalitet til fingerspissene og levert det produktet vi ønsket oss, helt fra befaringen i Gamlebyen til takkekortene lå i postkassene... Tusen takk!












FOTO: Rolf Einar Reinhardsen / Nordstrandsfotografene
- copyright -

2 kommentarer:

  1. For en fantastisk kjole og flotte bilder! Skulle gjerne hatt sånne brudebilder, men mine ligger godt gjemt i en skuff. Er det noe man ikke skal spare på, er det fotograf.......

    SvarSlett
  2. Wow, helt fantastisk!

    SvarSlett