mandag 28. mars 2011

DRØMMEDAGEN i BRYLLUPSMAGASINET!

Foto: Christine Heim

....Og som den lille hobbybloggeren jeg er, synes jeg det er litt stas....! Det er lov å si det?

Jeg innrømmer at jeg drømte litt om det, da jeg for 2 år siden startet denne bloggen som inspirasjon og glede for meg selv og andre bruder. At jeg skulle like SÅ godt å uttrykke meg skriftlig var en stor overraskelse for meg, og med det startet fablingen om at EN gang skulle jeg få noe jeg hadde skrevet på trykk i et av Norges to bryllupsblader.

At det ble min egen bryllupshistorie, synes jeg er en ære....!

Bladet er i salg nå, og kan kjøpes over hele landet i et halvt års tid fremover! Om du vil lese min artikkel, prydet med NORDSTRANDSFOTOGRAFENE's bryllupsbilder av oss, må du kjøpe bladet i Oslo, Akershus eller østfold, siden den står trykket i nettopp denne lokalguiden....ELLER du kan lese den HER! :-)

Foto: Nordstrandsfotografene / Rolf Einar Reinhardsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar