fredag 26. juni 2009

I Edens hage...

Da er jeg ENDELIG i gang med brudekjoleprøvingen!

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hatt lyst til å gå inn i en brudesalong for å prøve en hvit herlighet. Heldigvis har jeg tatt til fornuften, og bestemt meg for at dette var noe jeg ville vente med til den dagen jeg selv hadde en bryllupsdato!

Om et lite år, skal jeg stå hvit brud, eller iallefall brud, og denne uken var det duket for første runde i butikkene. Det er oppløftende å se hvor mange flotte kjoler vi har tilgang til her i lille Norge! Jeg har lenge fryktet at jeg kanskje ikke finner min kjole her til lands, men nå ser mulighetene langt lysere ut!

Foto: www.edenbrud.no

I en liten salong på Grünerløkka i Oslo ligger EDEN BRUD.
Bak den lille døren skjuler det seg velutvalgte, elegante og stilfulle kreasjoner. Smilet som møter deg på innsiden av døren tilhører Hege Brenden. Hun har tidligere jobbet 14 år som modell for blant annet Chanel, Escada og Vera Wang, og hennes forståelse for god service gjør at du føler deg som en brud allerede før du er vel plassert inne i den første kjolen. Aldri har jeg følt meg så godt ivaretatt! Endelig har noen skjønt at man selger en følelse, ikke bare en kjole!
For denne dagen skal du bære kjolen med stor K, og da tåler man ingen frynser i kantene.
Kjolen må snøres med kjærlighet!

Foto: www.oslopuls.aftenposten.no

Bestill prøvetime! Det er ingen grunn til å gå seg vill i jungelen, når det finnes noen som har lyst til å geleide deg hele veien frem!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar