mandag 26. april 2010

Halvannen uke igjen.... FØLG MED!

DET NÆRMER SEG!

Den dagen man har drømt om nærmest hele livet, og detaljene man har finpusset det siste halvannet året. Snart går teppet opp for livets største premiere og fest!

Jeg kjenner et sug i magen bare jeg tenker på det!

Først og fremst gleder jeg meg masse. Men samtidig er jeg spent på alt som skal skje og detaljene jeg håper skal klaffe! Heldigvis betyr ikke disse detaljene så mye når dagen endelig er der; Jeg er innstilt på øs pøs regn og gjester som uteblir..... uansett er jeg sikker på at dette blir min DRØMMEDAG - så får vi ta de uforutsette overraskelsene på strak arm! Jeg er altfor glad i å ha full kontroll! Om jeg skal lære en ting av mitt fantastiske utdrikningslag, så må det være at det er en opplevelse å være passasjer ved livets store anledninger! Da kan man bare nyte!

Foto: www.lonniehvam.dk

Jeg lurer fortsatt på hvem dere er - alle dere som er innom bloggen min hver dag?!
Noen av dere kjenner meg kanskje? Kanskje du til og med er gjest i bryllupet mitt? Men jeg vet at det også er noen av dere som jeg aldri har møtt...

Følg med!
Jeg lover å legge ut bilder fra vår DRØMMEDAG så fort jeg får mulighet etter den store dagen!

1 kommentar:

  1. Du har helt riktig innsilling til dagen din. Når den først kommer, så er det bare å henge seg på å nyte som best du kan. Ikke minst - de stegene opp kirkegulvet, når du er alles midtpunkt. Liker rosene i headeren din, de hadde jeg i min brudebukett!

    SvarSlett