mandag 13. april 2009

Det første eller det siste skrittet?

Da har DRØMMEDAGEN rundet 500 besøkende!
HURRA!!!!!

Aller først vil jeg si TUSEN TAKK til dere som stikker innom denne siden fra tid til annen.
Antallet besøkende pr. dag er stadig økende, og jeg er så takknemlig!

Foto: www.pascal.no

Spørsmålet er om DRØMMEDAGEN har livets rett!?!?!
Å blogge viser seg å være kjempemorsomt og inspirerende. Dersom dere også finner DRØMMEDAGEN interessant, lover jeg å fortsette med å grave opp skjulte skatter. Listen med temaer jeg kunne tenke meg å skrive om er nemlig fortsatt lang!

Hva sier dere?
Tilbakemeldinger mottas med grenseløs takk!

-DD-



1 kommentar:

  1. Jeg er en av dine faste lesere og stemmer definitivt for at du skal fortsette å blogge!! Jeg skal gifte meg til neste år, og bloggen din er inspirerende og gøy å lese. Keep up the good work! :)

    SvarSlett