lørdag 22. august 2009

Feel good!


Foto: www.moviewallpaper.net

Opp igjennom historien har det blitt laget 1000-vis av filmer om kjærlighet, forlovelser og bryllup. Noen gode og noen som ikke er like severdige...

Jeg er av typen som gjerne kan se en god film flere ganger. Hver Jul drar jeg frem de samme gamle slagerene, som jeg bare MÅ se for at julestria skal bli komplett: Holdiday, Tre nøtter til Askepott, Home alone, Love actually, Mirakel....

Idag fikk vi innstallert vår nye GET HD PVR boks, og ved bare et tastetrykk kan jeg nå leie film mens jeg sitter godt plassert i sofaen. PERFEKT! Etter å ha skummet gjennom utvalget er det bare å innse at jeg har mange gode filmkvelder i vente. Premieren for min del ble BRUDER I KRIG, som nylig har kommet ut på DVD. Dette minnet meg om alle de andre bryllupsfilmene jeg definitivt skal tørke støv av denne høsten!

Foto: http://blogs.coventrytelegraph.net

Hvis dere vil slenge dere med på lasset, anbefaler jeg:
  • Fire bryllup og en gravferd
  • Min beste venns bryllup
  • Sex and the City - the movie
  • Runaway Bride
  • Wedding crashers
  • Bryllupssangeren
  • The wedding planner
  • Bruder i krig
  • Brudens far
  • Mitt store Fete Greske Bryllup
  • Muriels Bryllup
  • Det kongelige bryllup mellom Mette Marit og Kronprins Håkon
  • Friends - den første episoden, og mange flere :-)
Har dere flere forslag???

Foto: www.img.filmfront.no

1 kommentar:

  1. "A room with a view" er den ultimate kjærlighetsfilmen spør du meg!

    SvarSlett