søndag 22. mars 2009

New York, New York.....

The big Apple - Mulighetenes by... 
Jeg har bare hatt gleden av å besøke denne byen en gang. Da var jeg verken opptatt av store designere, flotte sko eller brudekjoler, så desverre fikk jeg ikke med meg skjønnheten av verken 5th. Avenue eller Greenwich Village (....bortsett fra en god del hippe jazzklubber, og det var det så absoluttt verdt!). 

Som dere skjønner, begynner det å bli noen år siden jeg tråkket gate opp og gate ned "in the City", og Carries entusiasme over byen hadde ennå ikke nådd verdens tv-skjermer. Jeg håper ikke min neste tur til NYC er så langt unna. Da skal ikke et eneste sekund gå til spille! MANOLO BLAHNIC og andre juveler skal besøkes med største ydmykhet.

Foto: www.amsale.com

Min drøm er å kjøpe drømmekjolen i drømmebyen...
For en stund siden, hadde OPRAH WINFREY et helt program hvor hun hyllet kjoledesignerene bak kjolegiganten AMSALE. Fantastiske kreasjoner lyste imot meg fra talkshowts catwalk. 
Nå, noen år senere, var dette den første internettsiden jeg besøkte etter at jeg fikk ring på fingeren, og jeg ble ikke skuffet. Eller... den eneste skuffelsen var at de ikke har en eneste butikk i Europa!!!

Om man tilfeldigvis skal den veien, og i tillegg har bryllupsplaner i lommen, hadde jeg ikke vært sen med å ta turen innom akkurat dette prøverommet!

Foto: www.amsale.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar