onsdag 25. mars 2009

Sexy little things....

Foto: www.victoriassecrets.com

Igår fikk "Drømmedagen" melding fra en mann! Det fortjener definitivt en ekstra takk - og den kommer her: Kvinner, om dere ikke allerede har erfart det, så kan de fleste hemmeligheter og ultimate resultat kjøpes på denne nettbutikken (evt. gjør innkjøpene når du skal til New York for å kjøpe kjole....!):

Hemmeligheten er ikke fra hvem som helst, de er 

Foto: www.victoriassecrets.com

Så da er det bare for dere gutter å sende beskjeden videre til rette vedkommende, i tillegg til at dere sammen med deres utkårede kan benke dere foran tv-skjemen neste gang VICTORIA'S årlige visningsshow sendes på TV - for det sendes nemlig på norske kanaler!

Foto: www.victoriassecrets.com

Heidi Klum, Claudia Schiffer, Tyra Banks, Helena Christensen og Vendela Kirsebom, er bare noen av verdens toppmodeller som har fått et karriereløft ved å vandre på catwalken for denne undertøysgiganten. Jeg kommer aldri til å vandre på noens catwalk, men livet mitt fikk definitivt en ny dimensjon da jeg entret en av Victoria's Secrets Dep. Stores for første gang. Det var kjærlighet ved første blikk.

"May I measure you?"
Spørsmålet virket litt påtrengende akkurat der og da, men 2 minutter senere, vel plassert i et prøverom med en skuff fylt med alle butikkens BH-modeller i nøytral farge foran meg, skjønte jeg at denne gangen kom jeg til å bli fornøyd.

Etter å ha valgt ut favoritten, viste den vennlige damen meg at denne modellen fantes i alle regnbuens farger! Hvilke ville jeg ha?? Alle selvfølgelig! Og de lå klare ved disken da jeg var klar til å betale. Lykkelig, og med en av disse rosa stripete posene man ser i hver episode 
av "Desperate Housewives" i hånden, svevde jeg ut!

For jentete jenter kan nettstedet friste med langt mer enn bare det lille under: Morgenkåper, nattkjoler, sandaler, joggedresser, boxers.... alt med freshe farger og i delikate materialer. 

Om du skal gifte deg, fører de også sin egen "Bridal Collection", med alt fra undertøy og nattkjoler til morsomme effekter for utdrikningslaget! Og Han vil garantert IKKE bli misfornøyd!

PS: Og fortvil ikke! De er praktiske også... Deres "100-way bra" passer til hvilken som helst kjole! Den kan nemlig brukes på 100 forskjellige måter!

Foto: www.victoriassecrets.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar