tirsdag 16. mars 2010

NR. 5000!!

Foto: Kimberleykampers.com

Da har bloggen min passert 5000 lesere!! Og at det skjedde dagen etter årsdagen for mitt første innlegg kaller jeg bra timing - takket være dere som er innom!

Jeg er glad og takknemlig for alle som besøker DRØMMEDAGEN!

Mitt ønske for de neste 5000 besøk er:
  • ...at dere faktisk besøker bloggen
  • Legg gjerne igjen noe spor her inne! Kom med innspill på innleggene. Kanskje jeg kan få noen råd fra dere? Noen av dere er flinke til dette, men jeg ønsker meg MER! :-)
  • Klarer vi å nå 10.000 besøkende før jul???
Stor klem fra Drømmedagen <3

2 kommentarer:

  1. Ja, vil ha mere bryllupsstoff....får aldri nok av det. Og ønsker at du deler dine erfaringer med oss i forhold til bryllupsplanlegging for andre kommende bruder. Er masse å skrive om i forhold til dekorasjon, festbord, f.eks ulike typer av serviettring, bordløper. Tema til bryllup osv. osv.

    SvarSlett
  2. Vil gjerne ha mer om musikk i bryllup!! Du skrev i et tidligere innlegg at du skulle komme tilbake til dette temaet:)

    SvarSlett