torsdag 25. mars 2010

Ny på innsiden?

Idag har jeg operert!
Etter noen vintre med mye hals-, forkjølelse- og stemmeproblemer, satt jeg idag og gapte over en laser! Mandlene er borte, og tilbake sitter en kommende brud, hjemmepasient og lettet jente.

Utrolig hva man skal utsettes for før et bryllup, tenker dere kanskje, og det kan du jo si! Jeg må vel innrømme at dette inngrepet ikke har noentimg å gjøre med bryllupsplanlegging, men at det ble lagt dagen før påskeferien var ikke tilfeldig. Rekreasjonen skal ta 10 dager, og da er jeg klar for nye sangoppdrag rett over påske, og ikke minst mitt eget bryllup 8. mai. Ååååh, som jeg gleder meg!

Og hvorfor forteller jeg dette?
Joda, det er jo engang sånn at jeg ikke er alene om å ha halsproblemer. noen av dere kjenner dere sikkert igjen, både hva gjelder infeksjoner i halsen og en ørliten redsel for skalpellen på sykehuset.

At dette inngrepet kan utføres på 15 min med laser på enkelte klinikker er også gammelt nytt, men jeg vil bare anbefale alle som sliter med lignende ting, å kontakte min Øre-nese-hals lege GEIR GRIMSMO, på Allé-klinikken på Høvik utenfor Oslo. Gjennom mitt yrke har jeg møtt mange leger innenfor hans spesilafelt, men det finnes ingen tvil: HAN ER BEST!

Og det beste alt: Jeg møtte opp kl 10:00, var ute 10:30 (noe ned-dopet, men veldig morsom i humøret!), og her sitter jeg i sofaen og gleder meg til middag. Et kirurgisk inngrep fører til inntak av is i mange dager..... i tillegg til annet ubehag! Jeg var aldri i tvil! Laseren har kommet for å bli, og idag er Geir Grimsmo min helt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar